Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Κατασκευή για παιδικές δραστηριότητες με νερό

Ο γιος μου τρελαίνεται για παιχνίδια με νερό. Έλα όμως που έχω ένα μικρό μπαλκονάκι με πλακάκια- παγοδρόμιο και κάθε φορά που πλατσουρίζουμε εγώ καταλήγω να τον πιάνω παραμάσχαλα, για να μην πέσει, το παιδί να εκνευρίζεται και στο τέλος να καταλήγουμε αυτός με τσιρίδες και εγώ με παυσίπονα. Ευτυχώς,λοιπόν που ανακάλυψα την τελειότερη, ασφαλέστερη και ευκολότατη κατασκευή που μπορεί η καθεμια να την κάνει με υλικά που σίγουρα υπάρχουν σπίτι. Ιδού:
θα μου πείτε τι είναι τώρα αυτό το φλύαρο και ολίγον κακόγουστο πράγμα; Η σωτηρία μου. Πρόκειται για τέσσερα μπουκάλια πλαστικά στα οποία έχω κάνει μεγαλούτσικες τρύπες και τα έδεσα έτσι ώστε το πώμα του καθενός να καταλήγει στην τρύπα του άλλου και στο τέλος το νερό που ρίχνουμε από το πρώτο μπουκάλι να καταλήγει στο κουβαδάκι κάτω κάτω. Τα στερέωσα σε ένα παλιό δίχτυ με κοχύλια, αν και θα μπορούσα να τα δέσω και στο πλέγμα που έχω ήδη στο μπαλκόνι...αλλά το σκέφτηκα αργά. Παραθέτω και τη φωτογραφία έμπνευση, που αν και είναι ομορφότερη αισθητικά, σαν προτρέπω να βάλετε το ένα μπουκάλι "μέσα" στο άλλο και όχι με τόση απόσταση όπως παρακάτω, γιατί σίγουρα θα έχετε μικροατυχήματα. Εκτός αν έχετε γρασίδι, τσιμέντο ή κάτι που δε γλυστράει τέλος πάντων:
Καλές δουλειές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου