Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

χειροποίητες κάρτες για γενέθλια

Λίγο πολύ όλοι θα είμαστε καλεσμένοι σε κάποιο παιδικό πάρτι ή θα γιορτάζει κάποιος γνωστός μας μέσα στο καλοκαίρι. Ας αφήσουμε, λοιπόν, τις τυποποιημένες κάρτες και ας φτιάξουμε μια εύκολα μόνοι μας. Ακόμα και ατέλειες να έχει θα εκτιμηθεί περισσότερο.
Να μια κάρτα που προσωπικά έχω αγαπήσει. πρόκειται για φορεματάκι τύπου origami. Ιδού και η δική μου προσπάθεια:
Αξιοπρεπής; Οδηγίες για το δικό σας φόρεμα origami θα βρείτε εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=qGEq5b_57DQ . Ορίστε και κάποιες άλλες έξυπνες ιδέες:
Τρισδιάστατες κάρτες; ναι είναι δυνατόν. Εγώ το επιχείρησα αλλά επειδή ήμουν ανυπόμονη και δε θυσίασα πάνω από 5 λεπτά η απόπειρα ήταν μάλλον αποτυχημένη. Αλλά είδα οτι αν δώσω μεγαλύτερη προσοχή μπορούν να γίνουν θαύματα: Να η δική μου:
Οδηγίες εδώ: http://ohhappyday.com/2011/05/diy-pop-up-cards/





Η συγκεκριμένη κάρτα ίσως είναι λίγο κακότεχνη αλλά το νόημα το πιάνεται, έτσι δεν είναι;
Σχηματίστε με αρίθμηση την ηλικία του μικρού φίλου και βάλτε το παιδί σας να του ζωγραφίσει "χρόνια πολλά". Μπορεί να μην είναι πολύ φανταχτερή αλλά είναι πολύ γλυκιά. 
Πάρτε ή εκτυπώστε χαρτιά σε διάφορα σχέδια, σχηματίστε τούρτα όπως της φωτογραφίας και από πάνω κολλήστε κορδέλα. Κομψό!

 κόψτε τα γράμματα που έχει η ευχή σας, διακοσμήστε τα, όπως επιθυμείτε, κολλήστε τα σε μια κορδέλα και τέλος κολλήστε τις δύο άκρες της στο κυρίως σώμα της κάρτας, έτσι ώστε όταν ανοίγει να ξεπροβάλει η ευχή. 

Καλές δουλειές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου